Środowisko i gospodarka odpadami / Decyzja na usunięcie drzew i krzewów
Decyzja na usuwanie drzew lub krzewów
Jeżeli chcesz usunąć drzewa lub krzewy, to musisz na to uzyskać zezwolenie. Nawet jeśli dotyczy to Twojej własnej działki. Taki dokument załatwisz w naszym urzędzie.
MIEJSCE I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Gdzie się udać?
Referat Gospodarki Komunalnej
ul. Żeromskiego 25
pokój nr 4
tel. 68 368 14 12
poniedziałek: 8.00 – 16.00
wtorek – piątek: 7.30 – 15.30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
- w ciągu 30 dni od złożenia wniosku
- w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do 2 miesięcy.
Wymagane dokumenty
- wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/a
- zgoda właściciela działki w przypadku wnioskodawcy będącego posiadaczem nieruchomości
- rysunek lub mapa określająca usytuowanie drzewa lub krzewów w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na terenie nieruchomości
- pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu wnioskodawcy (jeśli dotyczy)
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej – dotyczy pełnomocnictwa.
Pobierz wniosek w formacie pdf, wydrukuj i wypełnij, a następnie złóż w naszym urzędzie.
OPŁATY
Procedura bezpłatna
Za pełnomocnictwo – 17 zł.
Opłatę można uiścić na rachunek bankowy urzędu: Bank Spółdzielczy w Iłowej, nr konta 29 9658 006 000 1443 2006 0003.
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Burmistrza Iłowej w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Podstawa prawna
Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 267).
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2015 poz. 783)